Ezen a napon elkezdünk ismerkedni a kortárs művészek brandjének mibenlétével és építésével, mégpedig neves nemzetközi példákat vizsgálva és elemezve. De mi is az a brand?
Brandnek manapság az általánosan ismert kereskedelmi márkákat szokták nevezni, melyek ismertsége kitartó és sikeres, meglehetősen összetett (üzleti) tevékenység eredményeként jön létre. Ezt a szofisztikált csapatmunkát igényli a kortárs hírnév is, így ennek összetevőit nézzük meg közelebbről.
Jelentkezés: a rendezvény előtt, időben kiküldött ÓHEGY hírlevél linkjén.
Előre jelezzük, hogy a 2022-es első, januári klubnapunk január 14-én, pénteken, 17.30-kor lesz. A témánk legyen addig titok, de írd be a naptáradba ezt a dátumot! Időben küldünk erről hírlevelet, amelyben megtalálod majd az aktuális regisztrációs linket is.
Üdvözlettel, a Klub vezetője:
Gajzágó György art@artcenter.hu